Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 10/09/19 uwzględniając wszystkie działy

1. Dzisiaj rano wiatr ,deszcz i miały być szczupaki.
    7 polubień
  2. Może Was zainteresuje program zrealizowany przez Panią Annę z TVP Rzeszów po moich prośbach , jak już doszedłem "do ściany" w walkach z urzędem. Niestety miejscowe koło PZW również nie było zainteresowane tematem (może nie czytali statutu PZW) bo mógłby się burmistrz obrazić i nie dać dzierżawy na staw. Napiszę za pare dni jak w takich sytuacjach sobie radzić (trochę różnych wariantów już przerobiłem). Tu link do programu - sprawa rozwojowa https://rzeszow.tvp.pl/44673347/zanieczyszczony-potok-szlachcianka-w-glogowie-malopolskim
    3 polubienia
  3. Sprzęt fajny.......tylko żebyś się szybko nie zniechęcił. Casting ultra light jest raczej zarezerwowany dla zaawansowanych fanów tej metody. Ja osobiście najlżejszy zestaw castingowy mam od 5gr do 10gr i rzadko nim śmigam. Dla mnie spinning jest zdecydowanie lepszą opcją w zakresie wyrzutu 1-6gr a przyjemny casting zaczyna się od 7gr w górę. Jeśli zaczynasz przygodę z castem to kolega krs świetnie opisał idealny zestaw dla początkującego. Przekonasz się o tym po pierwszej brodzie, bo nanofila 0,06 na pewno łatwo nie rozplączesz.
  4. Witam Poszukuje zestawu castingowego Cw w okolicach 20g (lecz rozważe inne propozuje) Najlepiej w okolicy 300zl
  5. Tutaj jeszcze wkleję Polska recenzje multika
  6. Ja nie dawno wróciłem ze "swojej Szwecji". Wyjazd bardzo udany wliczając ryby i grzyby. Wcześniej jeździliśmy w maju i było wiadomo gdzie i jak łowić. W tym roku wyjazd zaplanowaliśmy 12 września licząc na grube drapieżniki i liźnięcia choć odrobiny lata. Pogoda nie rozpieszczała- temperatura w granicach 3-12 C, w ostatni dzień 20. Dodając ciągły duży wiatr sponiewierało nas niemiłosiernie. Wędkowanie zupełnie inne niż wiosną. Ryby maxymalnie rozproszone, dawne łowiska w trzcinach pełne 50 taków. Ciągłe pływanie, szukanie drobnicy i drapieżników. Po około 3 dniach było wiadomo gdzie szukać ryb i co im podsyłać. Przynęty jak to w Szwecji duże albo bardzo duże, na małe reakcje naprawdę kiepskie, nawet sandacze 45 cm zdecydowanie lepiej reagowały na duże westiny i jaskółki a kilerem okazała się guma gunki którą wybrał mój 4 letni syn w slepie w Rzeszowie i kupiłem ją niechętnie:), a nie jak dotąd klasyczny mniejsze przynęty. Potwierdzam słowa kolego Roberta @BRC, większe szanse na dobre połowy w Szwecji są bardziej na północy. Ja jechałem 750 km na północ... Jeśli ktoś nie był naprawdę polecam ale trzeba udać się mocno na północ. Porównując z wędkarzami z promu nie tylko teraz połapaliśmy dużo więcej rybek niż Ci co byli na południu. Pozdrawiam
  7. Deszczowy dzień to i deszczowy okoń.
    1 polubienie
  8. Nikt nie ma prawa pobierać opłat bez wydania dowodu uiszczenia opłaty. Paragon z kasy ( to przy określonym przychodzie rocznym), dokument KP itp. Na każda uiszczona opłatę musisz dostać dowód jej wniesienia. Ja miałem podobny problem, kiedyś panowie usilnie twierdzili ze to teren prywatny i mam płacić za parkowanie (jakieś pobocze drogi na lubelszczyznie). Wyciągnąłem 20 pln, powiedzeniem ze płace za cały dzień i stoję i czekam patrząc dziwnie na nich. Pytają o co chodzi - a ja ze pracuje w US, i niestety nie mogę dokonać opłaty bez otrzymania dowodu wpłaty i upewniania się że usługa jest opodatkowana i robiona zgodnie z przepisami podatkowo-skarbowymi. Bo nie wiem czy to nie jakas prowokacja i czy pracy przez to nie stracę bo w świetle prawa to łapówka. No i dostałem 20 pln z powrotem i zapewnienie ze to taki żart, i ze tu przyjeżdżają i ze trawę niszczą i ze oni tylko an pokrycie strat chcieli dla zartu sprawdzić czy ktoś im zapłaci.. Ale byłem taki cwany tylko dlatego bo widziałem już ze woda trącona i ze nie połowie w tym miejscu i miałem jechać dalej. Ale gdyby woda była do łowienia to pewnie bym zapłacił piątaka i nie cwaniakował żeby nie wrócić do porysowanego auta na poprzebijanych oponach.
  9. Z powodu silnego wiatru odpuściłem sobie San i pojechałem na to bajorko. Jeden kontakt z rybą.
  10. Dzisiejszy boleń, jeśli chodzi obrania to normalnie,to znaczy kiepsko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

W dniu 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - RODO. Abyś mógł korzystać z portalu Podkarpacki Serwis Wędkarski potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zapisanych w plikach cookies. Proszę o zapoznanie się z Polityką prywatności.