Jump to content

NUNEK

Użytkownicy
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

NUNEK last won the day on September 3

NUNEK had the most liked content!

Community Reputation

85 Excellent

Recent Profile Visitors

1,068 profile views
  1. Hej; Mozna poprosic wiecej informacji dl+cw
  2. Moje zapytanie do was moze ktos posiada ten kij w swoim arsenale i mu sie kuzy; model 10-40g 270cm ;Stary model z lat 90-tych SHIMANO POWER LOOP
  3. Tez poprosze po dwa z kazdego koloru wyjdzie tez 10 szy PS to juz moje drugie podejscie reszta prive;
  4. Ciekawi mnie jak to sie skonczy . Moze jakies foty pozniej po naprawie
  5. Gruby kaliber zakupy pod Szwecje na przyszly rok . Nie ktore gumy same warza po 80g
  6. Witam. Moje pytanie to czym i jak szybko zmierzyc pleciake . Bo sowmiarka pokazuje calkiem cos innego niz pisze na opakowaniu.
  7. Napisze tak ; Dziekuje koledze piter z podpowiedz ; Zamowilem Kamisore 229 CM do 22g bylem juz z tym kijem kilka raz na Sekwanie i powiem ze sie sprawdzil dobry szybki i czuly kij z zapaszm mocy, W dniu wczorajszym skutecznie lowik okonie w przedziale 25 cm do 30cm. Z dalekiej odleglosci tak okolo 60 m.sandacze nie chcialy wspolpracowac ale okonie sie odwdzieczyly w 1;5godz 11szt. Na pewno sa lepsz kije sandaczowe ale ten z ta cene godny polecenia. Pozdrawiam i jeszcz raz dzieki PITER
  8. NUNEK

    Francja

    Krotki wypadzik nad wobe bo warunki i pogoda jeszcz fajna
  9. NUNEK

    Francja

    Macron w niczym nie przeszkadza; tza go olac i lowic ryby
  10. NUNEK

    DAIWA BG 6500

    Do usunięcia. Sprzedane.😝😝😝😝
  11. NUNEK

    Szwecja

    Witak. OK w pszyszlym roku robie Szwecje decyzja zapadla? Co koledzy polecicie i gdzie czy poczatek sezonu czy lepiej koniec wrzesnia i gdzie na te duze mamuski.
  12. NUNEK

    Francja

    Chociaz bylo grubo to i ta co sie dalo zlowic; Zapewniam piers z kaczki po &( min byla extra
  13. NUNEK

    DAIWA BG 6500

    Nowa cena brac i sie niebac 390 ZL
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy