Skocz do zawartości

Jaś _Wędrowniczek

Aktywni
  • Zawartość

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Zawartość dodana przez Jaś _Wędrowniczek

  1. Jak w tytule. Najlepiej zeby byl nowy ale malo przechodzone egzemplarze rowniez wezme pod uwage.
  2. Jak powyzej w tytule szukam TD V w korkowej rekojesci.
  3. Oglosze niewazne. Przeniesione gdzie indziej.
  4. Bylem wieczorem i cos dziubalo ale pod koniec zaczal syf plynac rzeka i trudno powiedziec jak bedzie woda wygladala jutro.
  5. Pare razy na nosie ale jak nowe. Szkla bez zadnej ryski. 50Pln plus PP
  6. Jak wyglada sytuacja w tej chwili na zbiorniku? Biora cos rybki? Mysle zeby sie wybrac na dwa dni z feederkiem i spinem.
  7. @hycu Z tej brudnej wody je wyjales?
  8. Widze, ze jest gorzej niz myslalem. Dzieki za linka. Moge sie cieszyc tym ze sie nie wbilem na kurs muchowki Vision na ten weekend.
  9. Bedzie szansa polowic na spina w ten weekend w okolicach Laczek? A co z Solinka?
  10. Bylem wczoraj z kukurydza i peletem. Nic absolutnie nic. Mieliscie wiecej szczescia?
  11. Klen jeszcze sie ostal (mowie o takich do 45cm bo tylko taki lapie) ale trzeba znalezc sie z odpowiednia przyneta w odpowiednim miejscu i sezonie. Wiele razy zmiana przynety spowodowala "cudowne" pojawienie sie klenia To takie moje 3 grosze w temacie.
  12. @marekn Te twoje blyskotki do twitchingu to w jakich rozmiarach i gramaturze?
  13. Oczywista oczywistosc Czlowiek mieszka za granica to sie odzwyczail telefonowania do Polski. Pierwszy zawsze mail przychodzi do glowy.
  14. Napisalem maila na [email protected] zeby sie dowiedziec dowiedziec czegos na temat dodatkowych kursow ale nie dostalem zadnej odpowiedzi. Czy ktos ma moze jakies dojscia?
  15. W tym moim syf na grande Oprocz tego coraz wiecej barek. W zasadzie nie ma jak rzucic. Ludziow jak mrowkow itd. Jedyny plus to fakt ze mam 10 min do kanalu. Jest tak jak mowisz nawet w takim zasyfionym, zarosnietym, halasliwym cieku mozna trafic na potwora. Z tej samej miejscowki z ktorej wyciaglem tego szczupaka z powyzszej fotki koles wytargal dwa tygodnie po mnie metrowke. Mysle, ze gdyby nasi rodacy oraz przyjezdni z tzw Europy Wschodniej nie tlukli ryb to tych metrowek byloby znacznie wiecej. Karpi zreszta tez.
  16. Czas zainwestowac w dobre kotwiczki
  17. Pierwsza fotki gdzies znikla wiec ja wrzucam po raz drugi. Plus wczesnomajowy szczupak
  18. Maly foto reportaz z Walii. Mialy byc trotki i lososie a skonczylo sie na pstragach i to dopiero na saPim koniec 3 dniowej wyprawy Zamiast naganiac owce naganial ryby. Kazdy rzut woba do rzeki wywolywal probe aportu. Po 4 godzinach poddalem sie. Rzeka Loughor WTF? Te duze tylko oprowadzaly przynety. Nie wzbudzilem w nich zadnej agresji. Skonczylo sie na paru trzydziestakach. Obcokrajowiec we wsi... Panie ktoredy do autobusu?
  19. Nie jestem "zawodowym" pstragarzem ale wedki do 25g to chyba Cie nie potrzeba. U mnie wabiki koncza sie na 7-8g wiec proponuje cos do 15g oraz moc wedki 8lb. No chyba ze w zaczepach i konarach lowisz oraz ryby tegie sa. Konkretnej wedki Ci nie doradze bo sam uzywam traveli ale wiem ze niektorzy chwala sobie serie DAM Effzett Microflex.
  20. Dzieki chlopaki za podsuniecie dobrego pomyslu. Ja ma czas od 15.07 do 8.08 oprocz dwoch weekendow. Gdyby ktos chcial stworzyc jakas alternatywna grupe do walcie smialo na priva.
  21. No wlasnie widzialem. Przylatuje do Pl w wakacje prawie na 4 tyg a tu nie ma w tym czasie zadnego kursu Dupa zbita bo sie juz napalilem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Komunikat

W dniu 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - RODO. Abyś mógł korzystać z portalu Podkarpacki Serwis Wędkarski potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zapisanych w plikach cookies. Proszę o zapoznanie się z Polityką prywatności.