Jump to content

jacob1993

Użytkownicy
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

jacob1993 last won the day on November 24

jacob1993 had the most liked content!

Community Reputation

192 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzieki Piotrek , niestety wiesci szybko sie rozchodza ,miejmy nadzieje ze ci co wiedza sa w miare etyczni i rybki beda wracaly spowrotem do wody .
  2. W koncu udalo sie przekroczyc 1m rybka 101cm na spore wahadło
  3. Efekt dzisiejszego poltoragodzinnego wypadu .
  4. Daiwa j braid x8 00.6 jest fajna sam uzywam a jak chcesz calkiem ma lekko to berkley fireline 2lb jest super jest jeszcze 1lb ale tej nie widzialem na oczy wiec sie nie wypowiem .
  5. Szorstka luzny splot uzywalem 00.8 lepiej chyba brac octe mam na feederku Octe method feeder fajna sliska plecionka pokryta takim jakby silikonem .mysle ze zwykla spinningowa bedzie podobna
  6. Jeszcze lepsza z tego sklepu jest pletka P-line tcb x8 wolno traci kolor i jest cichszsa na przelotkach .sam uzywam 0.20 .
  7. Kupie szpule do spro long cast 460.
  8. Najgrubszy szczupak jakiego w zyciu widzialem .
  9. Mam do sprzedania wedke browninga Hyper carp method feeder 330cm wyrzut do 60g 2 sklad Do wedki zostala dokupiona szczytowka 2 oz za ok 50zl w sklepie drapieznik . Oprocz tego jest jeszcze 1.5oz 1.0 oz oraz 0.75 oz 2 ostatnie bardzo delikatne . Lata z kijka jak z katapulty ogolnie malo lowione nim bylo ze wzgledu na dlugosc transportowa . Cena za kijek to 330zl Mozliwa wysylka w cenie 20zl lecz preferuje odbior osobisty .
  10. Szkoda bo tam czasami jakiegos szczupaczka dalo sie wydlubac .
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy