Jump to content

bartosz111

Użytkownicy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za cenną uwagę. Z wędką typu float nawet nie miałem pojęcia że taka istnieje. Człowiek cały czas na muche łowił, to teraz przy zmianie "fachu" się gubi. Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam
  2. Witam. Szukam nowej matchowki pod karpia o dl 4.2 w cenie do 300 zl. Moze ktos pomoze wybrac cos w miare sensownego. Karpie nie są duze na moim łowisku - max 6-7 kg więc wędka nie musi być jakaś mocarna i cięzka. Pozdrawiam
  3. Witam. Czy orientuje się ktoś jaka woda jest w ok. Wołkowyji po ostatnich opadach? Na pewno stan się podniósł ale mi chodzi konkretnie o kolor wody. Z góry dzięki za info i pozdrawiam
  4. Niby jaka metoda wchodziła by w gre jeśli mozna zapytac?? Na kule wodną nie można bo to woda górska. .. dalej nie wiem, więc pytam?
  5. Sum jest król ryb. Takiego szczupaka to by... łup na pół. 😁
  6. Dzięki. A co sądzicie o kręciołku Ryobi oasiss. Znajomy poleca tylko nie wiem jaki rozmiar do tych wędek by się nadawał. No i ta gwarancja na 5 lat
  7. Witam Tak jak w temacie- chciałem zakupić 2 nowe kołowrotki do tych wędek. Pojęcia nie mam jaka wielkość itd. Mój budżet to skromne 200 zł za sztuke. Prosze pomóźcie mi w doborze kręciołka, dodam że łowię na stawach, czasem zalew soliński ,a rybki to głównie karpie i leszcze. Z góry dzięki za cenne porady. pozdrawiam
  8. Właśnie tak patrze na pogodynkę i widze że spadła na 1 rure. Więc myśle że bedzie dobra
  9. bartosz111

    PRZYWITAJ SIĘ

    Witam wszystkich na forum. Mieszkam w Sanoku. Lubię łowić na muchę, ze spinningiem trochę gorzej. Ostatnio w gre wchodzi spławik ale tylko ze względu na dorastające dzieci które chcą łowić . Dlatego pogodzenie muchy ze spławikiem jest bardzo trudne czasem traumatyczne, ale czego nie robi się dla małych "dżinksów". pozdrawiam serdecznie wszystkich i sukcesów życze
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy