Skocz do zawartości

[email protected]

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za info będę się kontaktował
  2. Witam Dołączam się do postu .Zamówiłem łódkę Red Boad Profesional ,przed zamówieniem wszystko było słodko własciciel był bardzo uprzejmy . Pojechałem po odbiór ,na pierwszy rzut oka wszystko okej ,zapłaciłem i pojechałem do domu .Na drugi dzień próba ,jak sie okazało łódeczka skreca cały czas w prawo tłumaczenia ze trzeba wyregulowac obroty w aparatuże ,nic to nie dało wiec wysyłka do kalisza na mój koszt .W poniedziałek wysłałem ,po dwóch dniach paczka powinna dojsć ,dzwonię do gośćia czy paczka dotarła on mówi ze żadnej paczki nie ma a po wglądzie do rej nr przewozowego piszę że wszystko dotarło .Po mojej interwencji do firmy przewozowej okazało się że własćiciela nie było w firmie ,a zna się z kurierem i kazał kurierowi wziązść ją do domu i że odbierze ją sam .Zebym nie interweniował to bóg wie gdzie łódka by była i jeczsze nie miał ją zamiaru odebrac bo twierdził ze go nie bylo .Łódka zrobiona czas na wysyłkę ,prosi o adres do wysyłki od momentu wysłania adresu trwało to 10 sek. . Na dostarczenie łódki czekałem jaszcze 7 tygodni nie wliczając w to moich tel. nie wiem nawet ile razy dzwoniłem W koncu tel że łudka wysłana ,czekam 2,3 dni przesyłki nie ma dzwonię mówi że to niemożliwe bo wysłał, proszę o nr listu przewozowego ,dostałem okazało się że przesyłka nadana ale nie odebrana przez kuriera i co masło maślane jak to się mówi . W końcu po nie zliczonych tel.i czekaniu znowu na przesyłke zdecydowałem pojechać po odbiór .Na miejscu gość zaczął się tłumaczyć przepraszać że dużo pracy itd.Trochę żeśmy porozmawiali ale cieszyłem się że łódka jest w końcu naprawiona .Na drugi dzień próba okazało się że nadal skręca w prawo i co wróciliśmy do punktu wyjscia .Na dzien dzisiejszy nie zaryzykuje wysłania ponownie łódki nawet jesli jest na gwarancji, wolę mieć towar zepsuty niż nie mieć go wcale bo trwało to przeszło 3 mies. Spróbuję naprawić ją sam Więc przyszli własciciele łódek Red Boad jak nie chcecie mieć problemów to najlepiej wcale nie dzwonic bo na początku jest słodka rozmowa a potem jedne oszustwo i najlepiej poszukac sprawdzonych producentów .Ja na początku też chciałem kupić z Prolamu ale trochę mnie cena przestraszyła i co mam zepsutą łódkę . Może wiecie koledzy o jakieś sprawdzonej firmie która naprawia takie łódki to proszę pisać Pozdrawiam.
  3. Witam Chciałbym dołączyć sie do tematu odnosnie łódki zanętowej z Kalisza
×

Komunikat

W dniu 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - RODO. Abyś mógł korzystać z portalu Podkarpacki Serwis Wędkarski potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zapisanych w plikach cookies. Proszę o zapoznanie się z Polityką prywatności.