Jump to content

Slawekwas

Użytkownicy
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by Slawekwas

  1. 2 i 3 też mają tabliczki, że teren prywatny. Dodatkowo PSR kontroluje/sprawdza wszystkie zbiorniki.
  2. Dziękuję bardzo za odpowiedź, dużo mi podpowiedziałeś z tymi porozumieniami. Wedkuję głównie na rzekach i ten klimat mi odpowiada. Rodzinę żony mam w Jaśle (3 rzeki pod nosem) i tam też mogę się wyrwać zostawiając dzieciaki z babcią Z twojej wypowiedzi wychodzi, że najlepiej przenieść się do Przemyśla i dopłacić ew. Rzeszów
  3. Pytanko z inne beczki. Należe do rzeszowskiego koła i płaciłem do tej pory rzeszów plus dodatkowo na 1-3 dni opłacałem krosno. Teraz chciałbym opłacić krosno ew dopłacić za Rzeszów. Rozumiem, że muszę się przepisać do jakiegoś koła z PZW Krosno? Dziękuję ślicznie za podpowiedź z góry
  4. Życze wam mrozu ale w styczniu Narazie mam fundamenty nieskończone
  5. Jutro jade do Jasła i się napaliłem na Wisłoke. Ta woda aktualnie taka brudna i podwyzszona?
  6. Fajna sprawa, zastanawiałem się jak wam pójdzie jak się umówiliście
  7. http://czytajrzeszow.pl/?idd=10&id=20014&poz=mr1&show=-1&pagebl1=0 Ciekawe jak bardzo zmieni się rzeka
  8. Ogłądałem ich jak jadłem akurat obiad i zagryzałem ogórem
  9. Ja robiłem tylko z samej aronii. I trzeba dodać liści wiśni, żeby goryczki nie było. Wyszła bardzo dobra.
  10. Slawekwas

    Dentysta

    Ja mogę polecić http://www.vident-kogut.pl/ Jak do tej pory się nie zawiodłem. Czasowo okej i kasa też nie najgorsza
  11. Fajnie te mikroobrotówki działają.
  12. Ja tam na Sanie nigdy nie łowiłem i nie wiem o których zakrętach mówicie, ale przy moście w Lesku jest pole namiotowe gdzie zawsze był zlot motocykli. Na drodze w strone polańczyka też są miejsca.
  13. Ja też jadę ale do Chrewtu. Był siostrzeniec teraz na weekendzie i raczej leszcze wchodził.
  14. A Ozanna normalnie funkcjonuje? Dalej tam robią jakieś oczyszczania.
  15. Paweł to Ty byłeś wczoraj z ekipą kolo 19 na wysokości podpromia?
  16. Młodszy braciszek na 52 cm z tego samego miejsca co Orinoko
  17. Nie moja ale kumpla 45tka z okolic Rzeszowa
  18. A na miejskim powoli zaczyna się zagęszczać od wędkarzy
  19. w Rzeszowie za zaporą woda się klaruje ale podwyższona.
  20. Bardzo fajny ten ostatni odcinek i kanał już subskrybuje od początku. Mam uwagę do montażu. Nie wiem jak jest Movie Makerze ale w sonym vegasie jest poziom głośności dla łączonych kawałków. Chodzi mi o to że muszę siedzieć z pilotem i regulować głośność przy przejściach mowa>muzyka>mowa. Muzykę bym ściszył
  21. Ja już byłem kilka narazy na miejskim i zero kontaktu i ani najmniejszego spławienia. Woda podwyższona ale czysta.
  22. Trącona, a stan powoli się normuje. Na weekend widziałem pierwszych wedkarzy.
  23. Dziś przeszedłem się z aparatem nad wode, żeby poobserwować kormorany. Ilość na odcinku z zdjęcia słaba do zobrazowania. Na szczęście przez ok 20 min za dużo sobie nie pojadły.
  24. Przyszły przez wszystkich polecane killery na okonki Na sucho to porównując do keitechow to super wykonanie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy