Jump to content
Guest

Łowisko Przystanek Stawy - Grębów

Recommended Posts

Guest

Witam;) Słyszałem, że jest to bardzo dobre i popularne łowisko w naszym woj, a mimo to nie widzę tutaj żadnego tematu o nim:)

Dlatego jeżeli ktoś ma jakieś informacje na temat brań itp, to prosiłbym o podzielenie się, być może wybiorę się tam:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

JUtro wyjazd na Przystanek.

ZObaczymy co i jak tam jest - 1 raz wybieram sie w tamte rejony (napewno zdam relacje ) jezeli bedzie sie czym pochwalic to nieomieszkam zamiescic zdjec ;)

Tylko nie zyczcie mi powodzenia :)

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

No i jak Tommy, byłeś, złowiłeś coś;)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bylem bylem :) juz dwa razy ale nie pisalem zamalo czasu niestety niewyrabiam juz na zakretach :)

ale w pierwszym zucie 6 karpi dwa pomiedzy 4 a 5 kg. pozostale takie do 3 kg. kolejny wyjazd 2 karpiki jakies po 2 kg. leszczyk dwa liny .

Lowisko rewelacyjne za caly dzien lowienia wyszlo mi 25 zl oczywiscie rybki wszystkie w wodzie STAN ZDROWIA BDB.;)

Nadmienie ze staw prywatny ale szczescie trzeba miec obok goscie tez siedzieli i nic przez caly dzien czasem jakis karas maly lub karpik i to wszytsko.

Spoko jeszcze nie raz tam pojade i napewno frajda bedzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AHA jezeli bedziecie tam na lowisku odrazu mowie wedki trzymac lub wolny bieg wlaczony :) KONIECZNIE

Przygoda byla nieziemska KARPIE bardzo silne :) szkoda, ze ktos nie nagrywal z boku bo bylo by z czego posmiac.

wedka w wodzie - druga ratowalem - sygnalizatory zatoniete, a podbierak polamany :)

takie przygody mozna miec OCZYWISCIE dawalem szanse rybce ( wlaczyla mi sie zapominajka- jak sie odchodzi od kija to wolny wlaczony ma byc heheh ) ALE wiecej tego nie robie UBAW po pachy :)

AKCJA ratunkowa trwala z godzinke i uprzatniecie stanowiska do dalszych lowow.

ale i tak na ta wedke w wodzie zaciety karpik - wyciagniety wsumie dwoma wedkami. ALE NIE bede wnikal w szczegoly bo wyszlo by z 4 strony hehehe ;)

:D:eek: jednym slowme polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o bliższe info bo też się tam wybieram. Jakie miałeś stanowisko, na co łowiłeś itd.... z góry wielkie dzięki :beer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a na co lowic hmmmm wez wszystko co jest mozliwe lacznie z kulkami :) wiecej nie powiem :);)

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIestety tydzień na wyjeździe służbowym na śląsku i nie miałem jak a w ten weekend wesele w rodzince także też nie powędkuję. Plan jest za tydzień w weekend wyjechać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

był ktoś w tym roku na tym łowisku?

Szczególnie interesują mnie karpie powyżej 6kg.

Jest sens się wybierać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIestety jednodniowe wypady bez rezultatów, który mogły by pociszyc.

Wogole cos sie dzieje ze lipa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to mam pecha. Oczywiście na spina :)

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łowisko fajne, ale na tygodniu. Na weekendzie tłoczno i siedzi się jak na plaży, wędkarz obok wędkarza i do wody lądują kilogramy wszelakiej maści zanęty. Karpie - większość 2-4kg i ich jest mnóstwo. Ogólnie na 20 wyjazdów znad wody o kiju zjechałem może 3 razy. Na co łowić? - małe karpie na kukurydze na włosie lub na małe kulki 14-16. Czwórki wyciąga się na kulki 18-20. Czasami trafi się 6-8kg rzadziej coś powyżej 9kg. Ładne liny na łowisku wyciągałem takie po 50cm. Leszcze też ładne mój największy 53cm. Z drapieżnika sumy 6-8kg. Szczupaka bardzo mało. Można zestawy wywozić. Na miejscu można wypożyczyć fotele, parasole, podbierak. Aha jak kolega pisał wyżej, wolne biegi lub odkręcone hamulce obowiązkowo. Silne ryby, wędki spadają w mgnieniu oka z podpórek. Ogólnie fajne łowisko dla początkujących chcących połowić "czwórki". Ja podczas 6-7 godzin łowienia wyciągałem po 4-5 karpi. Mój rekord podczas godziny wyciągnąłem 4 karpie. Dwie dwójki oraz dwie piątki.Więcej na stronie łowiska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łowisko ładne i zadbane, masę pomostów z których można bez problemu zarzucić zestaw, najlepsze wyniki miałem od maja do lipca, głównie karpie 4-6 kg, chociaż trafiło mi się parę amurów i ładnych linów, poniżej przedstawiam mojego rekordowego z tego łowiska:

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chwaliłbym ponadto tego łowiska po 1 za dużo małych karpików a za mało dużych ..... a po 2 w regulaminie pisze o matach karpiowych, dużych podbierakach, to co rok temu widziałem to jakaś paranoja, ludzie przyjezdzaja na karpia z podbierakiem jak na płotke i bez maty karpiowej (mimo ze nawet można ja wypożyczyć).A po 3 to o linii brzegowej nie wspomnę, gorzej jak sie rozłoży namiot co zajmuje całą szerokość grobli to ludzie chodzą po tych namiotach w tej i spowrotem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to prawda że w nocy obowiązkowo mata, podbierak, haki bez zadziorów a w dzień wolna amerykanka...

Co do miejsca też się zgodzę, bardzo mało i namiot tam rozbić to porażka.

Karpie jak karpie dużo małych i dlatego uważam że to idealne łowisko dla początkujących wędkarzy. Dla zaawansowanych będzie słabe ze względu na mało większych ryb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to prawda że w nocy obowiązkowo mata, podbierak, haki bez zadziorów a w dzień wolna amerykanka...

Nie zależnie od pory dnia nie powinno tak byc że wciagu dnia wolna amerykanka a w nocy trzymanie sie przepisów. Doszły mnie słuchy ze w nocy to tam najwieksze przestępstwa sie wyprawia. Regulamin regulaminem powinien on dotyczyć tam wszystkich co sie wybierają nad te łowisko.

Gospodarz powinien naprawde pomyśleć o profesjonalnym zagospodarowaniem łowiska dla prawdziwych i profesjonalnych karpiarzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale przecież tam chodzi o kasę, pojedz sobie w któryś ciepły weekend i zobacz co tam się dzieję. Łowiska za blisko siebie i ludzie siedzą jeden na drugim. Zestawy poprzerzucane, ja byłem tam kilka razy gdy było tak tłoczno i powiedziałem że nigdy więcej bo to nie odpoczynek, a męczenie się. Widziałem także kilkukrotnie jak karpik 3-4 kg leciał z metra na glebę aż się zatrzęsło. To właśnie brak maty... Ale łowisko dość młode więc może się wyrobi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łowiska za blisko siebie i ludzie siedzą jeden na drugim. Zestawy poprzerzucane, ja byłem tam kilka razy gdy było tak tłoczno i powiedziałem że nigdy więcej bo to nie odpoczynek, a męczenie się.

Byłem kilka razy rok temu czy 2 lata temu i widziałem te syutacje ktore przedstawiłes i stwierdziłem ze w najbliższych 2-3latach na bank sie tam nie pojawię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie czy faktycznie jest tak że obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu ? czy mogę zostać wyproszony pijąc sobie kulturalnie piwko ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem tam parę razy w tamtym roku. Rybki bardzo dobrze współpracowały. Największy karp +8kg, ale takie 4-6 jest ich mnóstwo i strasznie waleczne rybki. Jeżdżę w tygodniu, ludzi nie za wiele. Spokojnie można piwko wypić, chłopaki którzy pilnują są ok. Były jakieś incydenty w tamtym roku, więc właściciel stara się pilnować rybek, ale bez przesady. Czysto, rybek dużo (może nie olbrzymy, najwięcej w przedziale 4-6, ale 8 czy 11 też ich jest trochę). Łowisko w skali 1-10 na 6+. W każdym razie polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie kulki stosujecie na tym łowisku ? Nie byłem jeszcze tam ze względu na to że mam dość daleko, ale zamierzam się wybrać dlatego właśnie pytam (nie chciałbym "źle" się przygotować do takiej podróży).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy