Dzienciol Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Poszukuje jakiegoś patyka muchowego, który to wprowadzi mnie w tajniki tej pięknej metody łowienia. Sam nie wiem czego szukam, bo nie znam się na tym nic, ale liczę na waszą pomoc i wskazówki, jaki kij będzie dobry na początek. Mam zamiar łowić klenie na Wisłoku, ale i na San za kropkiem też podjadę. Kasa jaką dysponuje to ok 150zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Miałeś taki kij w rękach niedawno:p ! ! ! MUCHÓWKA ROBINSON SANTANA 2,7M #5-6 ! ! ! (2381579719) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luk_hna Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Do suchej na San to prędzej trzeba szukać kija #3 max #4 taki z 9' - tutaj będzie potrzebne nieco delikatności , na Wisłok do klenia #5/6 spoko da radę, ale z delikatnością to nie ma nic wspólnego... mam kijek kongera world champion fly #5/6 on kosztuje coś koło 180 PLN. Na początek wystarczy do nauki, ale może w klasie #4/5, ten mój to straszna maczuga. Jeśli chcesz pomachać tym sprzętem to możemy się spotkać na Wisłoku. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Moze cie interesuje kij Dragon Millenium Trout 5/6# dl.290cm. Kupiłem go za 200zl moze bylem z nim nad woda z 5 razy cena jaka mnie interesuje to z połowe wartosci:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZDZISŁAW CZEKAŁA Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Zadzwoń coś znajdę odpowiedniego dla Ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Robinson Aquarius Flymaster 270cm #4-5 jak coś to pw Link to comment Share on other sites More sharing options...