rafaello Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Witam Chciałbym założyć nowy temat o ofertach pracy polecanych pocztą pantoflową więc może zacznę; Krośnieńska firma poszukuje szlifierza,tokarza,frezera wymagane doświadczenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeJeK Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 A ja odgrzeje kotleta Poszukuje pracy związanych z wykończeniówką na terenie Rzeszowa . Jestem po szkole o profilu "monter zabudowy i robót wykończeniowych" ,mogę pracować na budowie jak i wy szpachlować ,pomalować komuś mieszkanie Jak by ktoś coś wiedział to Pw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek10 Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Witam. Za około miesiąc będę potrzebował nowej pracy. Zawód wyuczony to ślusarz. Posiadam książeczkę spawacza (metoda Mag). Do tego uprawnienia na wózki widłowe oraz suwnice. Jeśli ktoś w tym czasie będzie słyszał o ofertach wszelakiej pracy proszę dać znać. Najlepiej na priv. Z góry serdeczne dzięki. Posiadam umiarkowany stopień niepełnosprawności. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Zadzwoń w godzinach popołudniowych to pogadamy, może pomogę. 728 358 660 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafaello Posted June 8, 2016 Author Share Posted June 8, 2016 Piotrek, w jakiej okolicy interesuje cię praca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek10 Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Praca za granicą też mnie interesuje jak by coś proszę o info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
holbi Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 A w jakim mieście szukasz pracy? Link to comment Share on other sites More sharing options...