Jump to content
Sign in to follow this  
zgredzik86

Szukam łowiska.

Recommended Posts

Panowie i Panie.

Gdzie najbliżej Rzeszowa znajdę jakąś wodę na którą można się wybrać się ze znajomym który nie posiada karty wędkarskiej i coś połowić? I żeby dziewczyny mogły się coś poopalać?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pisze na stronie RTWS (drugi link), to tam wymagana jest karta wędkarska, a kolega właśnie nie posiada więc odpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedz na łowisko do Jeziorka w czarnej Łańcuckiej. Dużo małego karpika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w to jest dokładnie w tym miejscu gdzie mają zaznaczone na mapce na fejsie? Bo szczerze mówiąc, to na zdjęciu satelitarnym nie widać tam żadnej wody?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukam łowiska z linami- karaś, okolice Ropczyc-Dębica,może być komercja.

Znacie jakieś? Pozdro

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Piotrek10 napisał:

Szukam łowiska z linami- karaś, okolice Ropczyc-Dębica,może być komercja.

Znacie jakieś? Pozdro

 

 

Jak chodzi o karasie, to na pewno Trzciana, dawniej Lin też tam był 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki ale chodzi głównie o lina:).

Kiedyś było w okolicy parę kameralnych  stawów gdzie pływały ładne linki.

Dziś wszystko prywatne po za PZW szkoda.

Jeśli preferował bym metody tzw,stacjonarne spławik ,grunt to bida w moich okolicach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maps.google.pl i szukać - jest dość dużo miejscówek w tych okolicach, małe stawki w lasach i zalewowe koło Wisłoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę sie pod temat

Panowie i panie szukam łowiska gdzie mogę sobie spokojnie pojechać na 2-3dni połowić i pobawić się rybą , łowisko z domkiem do wynajęcia jak będzie jakiś pomost to będzie pięknie ,jakieś normalne warunki żeby odpocząć od miasta, możliwość łowienia przez pełne 3 dni w dzień oraz w nocy ,możliwość wynajęcia pontonu i dobrze żeby nie było przeludnienia ,żebym wiedział że odpoczywam :)
W okolicach do 150km od Rzeszowa
Raczej coś dla jednej osoby ,no chyba że druga połówka się zgodzi to we dwie :)
Głownie z nastawieniem na karpia ,preferowana metoda połowu method feeder :)

Czy jesteście mi coś w stanie polecić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VeJeK jako że nie określiłeś ceny to ze swojej strony zaproponuje: http://domkikrzemienna.pl/

 

Mniejszy domek na półwyspie ;) Urządzony w środku lodówka, gaz, prysznic, mały tarasik. Do wody 20-30m. Brzeg fajny do łowienia.

Z twoich wymagań nie ma chyba możliwości wynajmu pontonu, natomiast jest rowerek wodny. Ryba jest, fajna i przede wszystkim cisza i spokój ;)

Tylko cena jak dla jednej osoby wydaje mi się dość wygórowana bo 250zł za domek - natomiast dla 3-4 osób wychodzi przyzwoicie. Ja dwa lata temu byłem tam z żoną i fajnie odpoczęliśmy ;)

Tam chłopaki nawet któryś ze zlotów PSW robili, musisz poszukać tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem w krzemiennej i ten zbiornik obok Sanu jest mega, co prawda byłem tam tylko na sylwestra :) Lecz cena jednak jest no dysyc duża, na 3 dni 750zl to ogromne koszty na 1 osobę, może ktoś coś innego nieco tańszego? Dziękuję

 Ci za pomoc🍺🍺

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Panowie czy mozecie polecic mi jakies lowisko komercyjne z pstragami teczowymi w okolicach krosna? Moge tez podjechac kawalek dalej wiec propozycje z okolic jasla/sanoka tez wchodza w gre. Wazne zeby dalo sie lowic na spina. 

Z gory dzieki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć.

Rokrocznie pstrągi tęczowe wpuszczane są jesienią do Glinianki przy Kole "Balaton" w dzielnicy Turaszówka (Krosno). Metody dozwolone to spinning oraz mucha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolwik_007 możesz dac jakieś namiary jak dojechać nad to łowisko?

Panowie Nie wiedziałem gdzie się podpiąć, więc napiszę tutaj , jakieś łowisko na jutro żeby polować na spina okonia, ewentualnie szczupły, lub może jakimś cudem by się udało gdzieś wyskoczyć na muszkę ? Możecie coś doradzić ,będę wdzięczny ;) Jak będzie to gdzieś w okolicach  Rzeszowa będzie idealnie aczkolwiek mogę zrobić wiekszą "wycieczkę" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy