Feo Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Witam wszystkich. Mam pytanie do osób zorientowanych w tematach związanych z kontrolami nad wodą. Jako, że jestem studentem poniżej 24 roku życia, przysługuje mi ulga odnośnie składki. W przepisach istnieje zapis, że ulga obejmuje cały rok kalendarzowy w którym kończy się dany wiek. Czyli jeżeli kończę 24 lata we wrześniu to mogę łowić spokojnie cały rok na ulgach? To wydaje mi się jasne. Ale jak wygląda sprawa z ważnością dokumentu uprawniającego do ulgi? Musi być ważna w danym roku w momencie opłacania składek? Przykładowo, jeżeli ważność legitymacji studenckiej kończy mi się 31 marca (jestem w dalszym ciągu studentem, tylko nie miałem możliwości podbić legitymacji) i mam już opłacone składki to w momencie kontroli po 31 marca jest wszystko ok (wystarczy, że okażę legitymacja studencką która była ważna w tym roku) czy w momencie połowu muszę mieć ważną legitymację? Z góry dziękują za udzielone informacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Miałem wiele razy kontrole PSR i jakoś niegdy nie wymagali legitymacji studenckiej. Pokazywalem jedynie ważną legitymację skarbnikowi, gdy robiłem opłaty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrenĐi Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Ja również miałem tak samo jak kolega @mike na ważność legitymacji patrzył jedynie skarbnik koła, a podczas kontroli sprawdzali tylko czy zgadzają się opłacone hajsy. Kumpel z którym łowię, również student, miał tak samo jak ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
redfer Posted March 27, 2017 Share Posted March 27, 2017 Zniżka obejmuje cały rok, strażnik nie sprawdza legitymacji to leży w gesti skarbnika który przyjmuje opłatę i weryfikuje dokument na podstawie którego przyznaje lub nie znizkę zgodnie z regulaminem. Link to comment Share on other sites More sharing options...