Jump to content

Peugeot 206


Recommended Posts

Hej

Odnośnie silnika się nie będę wypowiadał, bo nie wiem jak jest.

Ale znajomy ma benzynę 1.1, chyba coś koło rocznika 2003 i ostatnio regenerował tylną belkę za jedyne 1000 zł.

Także radze poczytać fora na temat tego samochodu.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a 1000 zł to dużo czy mało? bo w niektórych samochodach za jeden wahacz zapłacisz 2;). Każdy samochód ma swoje wady. W samochodach koncernu PSA są często problemy z elektryką. Zawieszenia też wymagają uwagi - tzn. trzeba je robić zanim się popsują, koszt jest dużo mniejszy - ale dają komfort prowadzenia.

A belka skrętna jest dobrym rozwiązaniem dla wędkarzy bo w bagażniku masz więcej miejsca :D

Pozdrawiam,

Szczęśliwy posiadacz francuza ( a w zasadzie francuzki bo u nich samochód - une voiture - jest rodzaju żeńskiego:)

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałem dodać - francuzkie silniki są akurat znane z dobrej strony - np słyszałem że jeden z silników (akurat benzynowych) jest standardowo używany przez wszystkie koncerny paliwowe do testów paliwa ze względu na kulturę pracy i powtarzalność wyników.

Diesle też niczego sobie, szczególnie wolnossące, jeżeli ktoś lubi spokojną jazdę.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kupiłem z 1.9D, podobno żywotne silniki. Klakson nie działa. Oprócz tego na wyłączonej stacyjce pobiera mi 120mA, co kończy się wyładowaniem akumulatora. Są tu jacyś elektrycy?

Link to comment
Share on other sites

Witam elektrykiem nie jestem:D ale znajomy miał podobny problem w WV Passat i co się okazało centralny zamek w tylnych drzwiach robił zwarcie i pobierał prąd, banalna usterka ale trzeba było się nakombinowac żeby ją zlokalizowac:D wymieniony zamek i hula teraz ok:)

Link to comment
Share on other sites

Jestem posiadaczem 206 tylko benzyny 98 rok produkcji,ale w czwartek bedzie LPG.Co w nim zrobiłem to faktycznie belke z tyłu koszt 700 zł,przebieg 178 tys.km.,i komplet wachaczy koszt kpl 170,reszta to juz eksploatacja.To sa najdrosze koszty,co moze sie popsuc.Ceny tarcz klockow,amortyzatorow,koncowek drazka filtry,takie same jak u innych,czasy ze byly drogie w utrzymaniu Francuzy i Japonczyki dawno sie skonczyły.A tak w nawiasie koszt naprawy belki z tyłu u innych producentow to koledzy maja golf IV,550zł,Vectra B ponad 600,zaznacze ze sa to młodsze roczniki niz moj.Reszte informacji na temat 206 mozesz znalesc na http://www.206club.net/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy