rapala Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Zadałem pytanie w innym wątku na temat aplikacji do nagrywania na kartę pamięci w telefonie komórkowym, prowadzonej rozmowy telefonicznej ale pod natłokiem innych informacji pewnie gdzieś umknęło.Nie ukrywam ,że taka funkcja była by wielce pomocna w rozwiązywaniu wielu spraw.Czasami słowo przeciwko słowu jest niewystarczające ,kiedy stoimy po stronie petentów...Zapewne nowsze telefony taką lub podobną funkcję posiadają (nie chodzi mi o Dyktafon) ,ja niestety jestem mocno związany z moim archaikiem czyli Nokią N95 8Gb:D. Po przewertowaniu kilku stron znalazłem taką prostą aplikację Download Ultimate Voice Recorder by Fingertip Access,Ultimate Voice Recorder by Fingertip Access 6.1.1 download Mam pytanie do tych ,którzy są bardziej obeznani w obsłudze telefonów.Jak w/w aplikację wgrać do Noki ?
krs Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Nie znam się na Symbianach, ale będziesz zapewne potrzebował oprogramowania Nokia PC Suite, za jego pomocą wgrasz aplikację, tutaj jest opis : Jak zainstalować aplikacje w telefonach Nokii n95, n96, e90, 6110 Navigator Link do programu Nokia Pc Suite http://nds1.nokia.com/files/support/global/phones/software/Nokia_PC_Suite_ALL.exe
rapala Posted October 14, 2013 Author Posted October 14, 2013 Dzięki.Właśnie zainstalowałem sobie tą aplikację,poszło nawet gładko i nic nie padło:D.Teraz poprzez jedno kliknięcie, mogę sobie nagrywać na kartę pamięci ,całą prowadzoną rozmowę telefoniczną.Myślę ,że warto mieć coś takiego w zanadrzu ,tak na wszelki wypadek np. wtedy ,gdyby ktoś chciał z nas zrobić "kozła ofiarnego" swojej niekompetencji o co w dzisiejszych czasach w RP nie trudno:).
Dzienciol Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Miałem kiedyś na Noki podobną aplikację, ale miała ona jedną wadę. Podczas nagrywania rozmówca słyszał co 10s "piiiik", co zdradzało nagrywanie rozmowy. Może w innych tego niema.