Skocz do zawartości

Naprawa starego kija okuma 2106


rybok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym naprawić moją pierwszą wędkę bardzo dobrze mi się na niej łapie do dziś sprawdziła mi się przy spławiku, spiningu i gruncie.

Zaznaczę na początku że nie mam doświadczenia w naprawianiu kijów.

Czy ten element do trzymania kołowrotka na kiju jest wymienialny ? Mój popękał i boje się że kiedyś odpadnie.

Jakie przelotki polecilibyście do tej wędki ? Chciałbym założyć jakieś lepsze.

Jaki klej polecacie ?

Chciałbym wymienić też ostatnią części kija (szczytówkę) która jest już dość zużyta. Idzie coś takiego dokupić i co polecacie ?

Dokładniej o kiju. Okuma 2106 CARBON MIXTURE 80% CASTING WT: 80-120g LENGHT 2.1 SECTION:6

Poniżej zdjęcia znalezione w sieci ale kij mam identyczny. Nawet kołowrotek gdzieś taki mam :D

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelotki musisz powierzyć średnicę na każdym elemencie i dobrać odpowiednie i wkleić ... ale jak nie są zużyte to nie warto... chyba ze chcesz robić wymianę na np batsonowskie Hardy to może się i da.. co do uchwytu kolowrotka... cóż wymiana polega na zniszczeniu starego ' zdjęciu pianki i wklejenia nowych tych elementów... ewentualnie możesz zalać miejsce pęknięcia żywica o ile się da bo fotek nie widzę ... najprostsza rzecz to wymiana szczytowki... ściągasz przelotke szczytowa i od strony rękojeści wyjmuje sz top... bierzesz go w rękę u idziesz do sklepu i odbierasz podobny srediciowo i o podobnej charakterystyce...

Podsumowując koszty z przelotkami i nowa rękojeścią to jakieś 100 pln (batson hard plus pianka i uchwyt) o ile zrobisz to sam... jeśli nie to cena x 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...