Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

Chciałbym naprawić moją pierwszą wędkę bardzo dobrze mi się na niej łapie do dziś sprawdziła mi się przy spławiku, spiningu i gruncie.

Zaznaczę na początku że nie mam doświadczenia w naprawianiu kijów.

Czy ten element do trzymania kołowrotka na kiju jest wymienialny ? Mój popękał i boje się że kiedyś odpadnie.

Jakie przelotki polecilibyście do tej wędki ? Chciałbym założyć jakieś lepsze.

Jaki klej polecacie ?

Chciałbym wymienić też ostatnią części kija (szczytówkę) która jest już dość zużyta. Idzie coś takiego dokupić i co polecacie ?

Dokładniej o kiju. Okuma 2106 CARBON MIXTURE 80% CASTING WT: 80-120g LENGHT 2.1 SECTION:6

Poniżej zdjęcia znalezione w sieci ale kij mam identyczny. Nawet kołowrotek gdzieś taki mam :D

Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Posted

Przelotki musisz powierzyć średnicę na każdym elemencie i dobrać odpowiednie i wkleić ... ale jak nie są zużyte to nie warto... chyba ze chcesz robić wymianę na np batsonowskie Hardy to może się i da.. co do uchwytu kolowrotka... cóż wymiana polega na zniszczeniu starego ' zdjęciu pianki i wklejenia nowych tych elementów... ewentualnie możesz zalać miejsce pęknięcia żywica o ile się da bo fotek nie widzę ... najprostsza rzecz to wymiana szczytowki... ściągasz przelotke szczytowa i od strony rękojeści wyjmuje sz top... bierzesz go w rękę u idziesz do sklepu i odbierasz podobny srediciowo i o podobnej charakterystyce...

Podsumowując koszty z przelotkami i nowa rękojeścią to jakieś 100 pln (batson hard plus pianka i uchwyt) o ile zrobisz to sam... jeśli nie to cena x 3

• 8 years later...
Posted