Jump to content

Spining dla amatora :) szczupak; kij do 200-250zł kołowrotek do 200-250zł

rybok

Recommended Posts

Witam,

Mimo że od dawna łowie to w spiningu w gruncie rzeczy jeszcze jestem amatorem i potrzebuje pomocy w wyborze sprzętu.

Głównie stawy i zbiorniki np: Strzegocice+zalew,Błażkowa, męciszów + TC Debica;  bo wiadomo Wisłoka nie rozpieszcza ale też raz na czas pójdę .

ryba: głównie szczupak, może boleń,sandacz

Woblery mam od 5G ale głównie będę łowił 12-13g , a 20g to pewnie będzie max i gumy 8g-10g++

Potrzebuje pomocy w wyborze kija[200-250], kołowrotka[200-250], plecionki 50-60zł. Zakup używki wchodzi w gre ale chyba nie w tej cenie.

Myślę że sprzęt w tej cenie mnie zadowoli.

Pozdrawiam

rybok

• 1 month later...

Mogę również polecić Mikado Inazume. Niby do 20 gramów ale jest moc. Tyle że to wklejka i najlepiej nadaje się do gum. Ewentualnie mniejsze błystki i woblery nie stawiające dużego oporu w wodzie. 

Fajne i czułe kije to jeszcze Okuma Black Rock o cw 5-25 lub 7-30. Minusem ich jest podatność na uszkodzenia blanku, po prostu trzeba uważać. :-)

Najlepszym według mnie wyborem pod woblery i błystki lub gumy głównie ścigane jednostajnie jest Shimano BeastMaster DX M 10-30. Moja żona łowi takim tylko 7-21 gramów. Ładnie wykonany, cena około 300 zl, przelotki nie jakieś noname a fuji. Blank idealnie nadaje się na szczupaka. Pięknie pracuje i czuć że jest w nim moc.

Co do kołowrotka nie odkryje Ameryki. Ryobi Zauber w rozmiarze 3000 lub 4000. Ja w tym roku wymieniłem na Daiwe Ninja 3000. Naprawdę dobre ma opinię i w decathlonie po 180 zł z wysyłką + druga szpula. I tak też bym Ci polecał. Shimano BeastMaster + Daiwa Ninja 3000. 

Edit: przepraszam pisałem że strony mobilnej i nie zauważyłem że to temat z września. :/

Edited by Guest