rybok Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Witam, Mimo że od dawna łowie to w spiningu w gruncie rzeczy jeszcze jestem amatorem i potrzebuje pomocy w wyborze sprzętu. Głównie stawy i zbiorniki np: Strzegocice+zalew,Błażkowa, męciszów + TC Debica; bo wiadomo Wisłoka nie rozpieszcza ale też raz na czas pójdę . ryba: głównie szczupak, może boleń,sandacz Woblery mam od 5G ale głównie będę łowił 12-13g , a 20g to pewnie będzie max i gumy 8g-10g++ Potrzebuje pomocy w wyborze kija[200-250], kołowrotka[200-250], plecionki 50-60zł. Zakup używki wchodzi w gre ale chyba nie w tej cenie. Myślę że sprzęt w tej cenie mnie zadowoli. Pozdrawiam rybok Link to comment Share on other sites More sharing options...
domek1995 Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Polecił bym wędkę mikado nihonto red cut pike 260 5-28g do woblerów i gum w tych wielkościach nada się na pewno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rybok Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 Przeczytałem http://www.fishing-test.pl/wdki/707-mikado-nihonto-red-cut-pike-260cm-5-28g i powiem że kij mi się podoba szczególnie cena ale poczekam jeszcze bo nie ma co się śpieszyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...