Jump to content

Recommended Posts

Posted

PSW wzbogaciło się o najlepsze tego typu narzędzie do pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych - vBSEO. Zmiana jest widoczna m.in. w wyświetlanych linkach. Mam nadzieję że inwestycja zwróci się z nawiązką ;)

Posted

Jedną z mniej ważnych nowości w vBSEO jest wewnętrzny system "Lubię to". Jak to działa można zobaczyć w poście wyżej :)

• 1 month later...
Posted

Jeżeli chodzi o Optymalizację oraz Seo to powiem, że zajmuję się tym tematem od około 2 lat.

Jest kilka poprawek które bym zrobił, aby google lepiej trawiło treść.

W razie pytań służę pomocą.

Pozdrawiam.

Posted

Wszelkie propozycje poprawek czy zmian zawsze są mile widziane :) vBSeo dopiero co zostało odpalone, nie miałem jeszcze czasu dłużej nad tym posiedzieć, wszystko dopiero przed nami.

• 3 months later...
Posted

Pomocy jak zmienic skórkw strony bo wskoczyła mi jakas VBULLETIN a jest tak beznadziejna że się w głowie nie miesci i niewiem jak zmienic

• 2 years later...
Posted

W dniu dzisiejszym wyłączyłem dodatek o nazwie vBSEO. Powodem jest brak wsparcia dla tego produktu a co za tym idzie brak aktualizacji luk w zabezpieczeniach. Zniknie przycisk Lubię to który był częścią vBSEO. Planujemy przejść na nowy silnik vBulletni 5, tam przyciski Lubię/Nie lubię są zaimplementowane w standardzie.

Posted

Plik prawdopodobnie był zbyt duży, problem rozwiązany, przepraszam za zamieszanie i myślę że można usunąć te posty.

Posted

Nie ma za co przepraszać :) Dzisiaj miała miejsce dość poważna zmiana w silniku forum, być może jest to spowodowane właśnie tą zmianą. Jeżeli problemy będą się pojawiać dalej to prosiłbym o informację.

Posted

Otwierając powiadomienia nie widać treści wiadomości jak było wcześniej, tylko nick i temat się wyświetla. Dopiero jak się kliknie w daną wiadomość rozwija się zawartość.

Posted