krs Posted February 28, 2012 Posted February 28, 2012 PSW wzbogaciło się o najlepsze tego typu narzędzie do pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych - vBSEO. Zmiana jest widoczna m.in. w wyświetlanych linkach. Mam nadzieję że inwestycja zwróci się z nawiązką
krs Posted February 28, 2012 Author Posted February 28, 2012 Jedną z mniej ważnych nowości w vBSEO jest wewnętrzny system "Lubię to". Jak to działa można zobaczyć w poście wyżej
popek_1990r Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Jeżeli chodzi o Optymalizację oraz Seo to powiem, że zajmuję się tym tematem od około 2 lat. Jest kilka poprawek które bym zrobił, aby google lepiej trawiło treść. W razie pytań służę pomocą. Pozdrawiam.
krs Posted April 7, 2012 Author Posted April 7, 2012 Wszelkie propozycje poprawek czy zmian zawsze są mile widziane vBSeo dopiero co zostało odpalone, nie miałem jeszcze czasu dłużej nad tym posiedzieć, wszystko dopiero przed nami.
masaro Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 Pomocy jak zmienic skórkw strony bo wskoczyła mi jakas VBULLETIN a jest tak beznadziejna że się w głowie nie miesci i niewiem jak zmienic
krs Posted July 11, 2012 Author Posted July 11, 2012 Kliknij w ten link: Podkarpacki Serwis Wędkarski - strona główna
krs Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 W dniu dzisiejszym wyłączyłem dodatek o nazwie vBSEO. Powodem jest brak wsparcia dla tego produktu a co za tym idzie brak aktualizacji luk w zabezpieczeniach. Zniknie przycisk Lubię to który był częścią vBSEO. Planujemy przejść na nowy silnik vBulletni 5, tam przyciski Lubię/Nie lubię są zaimplementowane w standardzie.
lisses Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Nie wiem czy tylko tak jest u mnie, ale kilka minut temu nie mogłem dodać zdj. do popstu:confused:
lisses Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Plik prawdopodobnie był zbyt duży, problem rozwiązany, przepraszam za zamieszanie i myślę że można usunąć te posty.