Jump to content

Recommended Posts

Posted
Co do długości i ciężarze wyrzutu już wy musicie mi powiedzieć. :)

Ja rozumiem że chcesz żebyśmy ci poradzili w sprawię wędki ,ale zbyt dużo oczekujesz :)

Nie jestem ekspertem ale może powiesz nam coś więcej o kiju który chcesz kupić ?

Na jakie ryby się nastawiasz ,jakie łowisko ,chcesz nęcić kijem czy nie ,wolisz dłuższe patyki czy krótsze ,na ile metrów będziesz rzucał ,mniej więcej ile g chcesz używać ciężarki ...

Posted

Jestem zielony jeśli chodzi o karpiarstwo zawodowe.

Woda PZW,~1,5m wody,ryby:karp max 7kg, dobrze byłoby aby można było rzucić rakietą lub woreczkiem PVA. Długość kija 3,6-3,9m . Rzuty będą tak do 60m. Ciężarki to nie mam pojęcia jak w karpiarstwie się sprawują.

Posted

Daiwa black widow 3,6 3lbs uniwersalny kij dwu- lub trzyskładowy lub poręczniejszy w transporcie teleskop 80-120g wyrzutu. :cool:

Posted
Daiwa black widow 3,6 3lbs uniwersalny kij dwu- lub trzyskładowy lub poręczniejszy w transporcie teleskop 80-120g wyrzutu. :cool:

Lub tańszy odpowiednik na takim samym blanku - Daiwa Phantom ;)

Posted

Jak dołożysz sobie 50zł masz kilka kijów na cienkim blanku które spełnią twoje oczekiwania na początku karpiowania. Kije będą fajnie wykonane i nie zrazisz się, a hol nawet karpia 3kg będzie dawał Ci przyjemność. W okolicach 200zł masz Daiwy Black Widow 2 i 3 składowe, Prologic C1 w 2 i 3 składach, Trabucco Cyclone X, Shimano Alivio. Ogólnie wybór bardzo duży, do tego dochodzą jeszcze Kongery,Jaxony i Yorki.

Idź do wędkarskiego pomacaj sobie kilka różnych kijów, jak któryś będzie Ci leżał w ręce to go kupisz.

Posted