DawidĆwikła Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Planuję zakupić wędka karpiową,max cena to 150zł,lecz propozycje innych wędek też mile widziane. Co do długości i ciężarze wyrzutu już wy musicie mi powiedzieć.
rapala Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Proponuję najpierw prześledzić kilka wątków na temat wędzisk karpiowych w tym dziale np. http://www.fishing.org.pl/f46/wedzisko-karpiowe-1197/ a nie zakładać kolejnego tematu...
VeJeK Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Co do długości i ciężarze wyrzutu już wy musicie mi powiedzieć. Ja rozumiem że chcesz żebyśmy ci poradzili w sprawię wędki ,ale zbyt dużo oczekujesz Nie jestem ekspertem ale może powiesz nam coś więcej o kiju który chcesz kupić ? Na jakie ryby się nastawiasz ,jakie łowisko ,chcesz nęcić kijem czy nie ,wolisz dłuższe patyki czy krótsze ,na ile metrów będziesz rzucał ,mniej więcej ile g chcesz używać ciężarki ...
DawidĆwikła Posted June 29, 2014 Author Posted June 29, 2014 Jestem zielony jeśli chodzi o karpiarstwo zawodowe. Woda PZW,~1,5m wody,ryby:karp max 7kg, dobrze byłoby aby można było rzucić rakietą lub woreczkiem PVA. Długość kija 3,6-3,9m . Rzuty będą tak do 60m. Ciężarki to nie mam pojęcia jak w karpiarstwie się sprawują.
robin Posted June 29, 2014 Posted June 29, 2014 Daiwa black widow 3,6 3lbs uniwersalny kij dwu- lub trzyskładowy lub poręczniejszy w transporcie teleskop 80-120g wyrzutu.
adamoon Posted June 30, 2014 Posted June 30, 2014 Daiwa black widow 3,6 3lbs uniwersalny kij dwu- lub trzyskładowy lub poręczniejszy w transporcie teleskop 80-120g wyrzutu. Lub tańszy odpowiednik na takim samym blanku - Daiwa Phantom