NorbertJ Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Witam, kilka dni temu nabyłem nowy kołowrotek - Mitchell Fluid 2000 z przednim hamulcem, dopiero dzisiaj miałem czas by go rozpakować. Chciałem nawinąć na niego żyłke i pod wpływem minimalnego oporu ze strony szpuli z żyłką szpula zaczęła obracać się luźno (nie ma blokady, tylko można nią obracać zarówno w prawo jak i w lewo) i nie pomaga przełączenie guzikiem pod szpulą. Czy muszę oddawać go na gwarancje czy można to jakoś szybko naprawić bez jej utraty. Z góry dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
domek1995 Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Jak jest nowy to lepiej go nie rozkręcaj idź z reklamacją do sklepu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapala Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Dokręciłeś hamulec? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 (edited) tak.. Zaraz.. nie chodziło mi o szpulę tylko o cały rotor. Sory za pomyłkę. Edited January 2, 2015 by NorbertJ błąd w temacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapala Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 W takim razie konieczne będzie rozkręcenie kołowrotka ale w takim wypadku utracisz gwarancję.Najlepiej będzie jak oddasz kołowrotek do sklepu w którym kupiłeś i albo niech sprzedawca wymieni na nowy albo zwróci kasę...I przy tym obstawaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Mam własnie taki zamiar ale szczerze powiedziawszy wątpie w to... Ale zobaczymy, dzięki za poświęcenie uwagi . Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 22, 2015 Author Share Posted January 22, 2015 Witam po raz kolejny, kołowrotek oddałem na gwarancje i dziś dzwonił do mnie sprzedawca, że dostał informacje, iż kołowrotek jest w francji i nie zostanie naprawiony, gdyż nie ma do niego części. Sprzedawca zaproponował mi inny kołowrotek (nie ma nic specjalnego w sklepie...), na zwrot pieniędzy się nie godzi. Czy mam prawo żądać tych pieniędzy skoro nie otrzymam kołowrotka? Z góry dzięki za odp, Link to comment Share on other sites More sharing options...
manek_rz Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Witam po raz kolejny, kołowrotek... Oczywiście że tak! Co to za po...any sprzedawca?!?! Jak się z nim nie dogadasz, to wal Stary do UOKiK. Ustal, gdzie u Ciebie w mieście jest i załatw sprawę. W Rzeszowie jest bodajże na Mickiewicza. Wujek gOOgle prawdę Ci powie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlo Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Witam po raz kolejny, kołowrotek oddałem na gwarancje i dziś dzwonił do mnie sprzedawca, że dostał informacje, iż kołowrotek jest w francji i nie zostanie naprawiony, gdyż nie ma do niego części. Sprzedawca zaproponował mi inny kołowrotek (nie ma nic specjalnego w sklepie...), na zwrot pieniędzy się nie godzi. Czy mam prawo żądać tych pieniędzy skoro nie otrzymam kołowrotka? Z góry dzięki za odp, Siema myślę że ten sprzedawca robi cię w konia. Po pierwsze kołowrotka to chyba nie wysyłał do Francji tylko do serwisu w Polsce po drugie jak nie mogą ci go naprawić to powinni dać nowy, a jeżeli nie mają to robią korektę i dostajesz pieniądze. Zawsze możesz szukać porady u rzecznika praw konsumenta na pewno ci pomoże gdyby nieuczciwy sprzedawca ''stawał okoniem'' oczywiście:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 22, 2015 Author Share Posted January 22, 2015 Okej, dzięki za odpowiedzi, jutro zawitam do tego sklepu i zobaczymy co z tego wyniknie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Możesz napisać jaki to sklep ? Może być na priv. żeby nie było reklamy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Dostałem (za dopłatą 30zł) kołowrotek TeamDragon 1230iST, o zwrocie pieniędzy nawet nie zdążyłem wspomnieć, bo sprzedawca odrazu po moim wejsciu do sklepu zaproponował mi ten model a wiem, że to dosyć dobry kołowrotek i kosztuje okolo 300zł więc mam 60zł zysku i tak... Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Albo to ja mam zaje******* pecha albo ten sprzedawca coś kombinuje ale znowu okazało się, że otrzymany dragon jest wadliwy... Przy nawijaniu żyłki łożyska zaczeły niemiłosiernie terkotać i praktycznie wszystko tak terkocze jakby miało się rozlecieć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
domek1995 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Podejrzewam że to nie przypadek..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlo Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Kolego ten sprzedawca to kawał wała, musisz twardo postawić na swoim oddaj ten kołowrotek i niech wróci ci kasę Następnym razem omijaj ten sklep szerokim łukiem.Są inni handlarze i uczciwi do tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharki Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 też byłbym ciekaw co to za sprzedawca żeby go ominąć w przyszłości? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek118 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 przyłączam sie do prośby o podanie nazwy sklepu aby go unikać Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Sklep w krośnie przy ulicy powst. warszawskich. Być może to ja mam takiego pecha, więc nie mówie, ze to na 100% sprzedawca. Ale 2 modele wadliwe pod rząd to rzeczywiscie dziwne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dany_76 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 przyłączam sie do prośby o podanie nazwy sklepu aby go unikać Ja też chciałbym wiedzieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Dziś dowiedzialem się, że kołowrotek jest na całkiem innym mechanizmie - na wałku i on ma tak pracować ( co 2 obroty korbka w srodku coś trzeszczy tak jakby wszystko luźno latało). Na razie zostawię ten kołowrotek, najwyżej za jakiś czas pójdzie na gwarancję Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapala Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Idź do sklepu ,oddaj ten kołowrotek i zażądaj zwrotu pieniędzy! Sprzedawca ewidentnie robi Cię w bambuko.W kołowrotku nie ma prawa nic trzeszczeć ,świszczeć czy zgrzytać ,mechanizm ma pracować płynnie.W przypadku jakichkolwiek oporów sprzedawcy zgłoś sprawę do UOKiK tak jak wcześniej wspomniał @manek_rz. P.S Nie daj się wmanewrować w naprawę gwarancyjną ,najpierw skorzystaj z prawa rękojmi http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharki Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Kolega wyżej dobrze radzi, zwłaszcza że masz bodajże 10 dni na zrezygnowanie z zakupu i zwrot pieniędzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorbertJ Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Kołowrotek zwrócilem, pieniądze dostałem... Temat do zamknięcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now