Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kilka dni temu nabyłem nowy kołowrotek - Mitchell Fluid 2000 z przednim hamulcem, dopiero dzisiaj miałem czas by go rozpakować. Chciałem nawinąć na niego żyłke i pod wpływem minimalnego oporu ze strony szpuli z żyłką szpula zaczęła obracać się luźno (nie ma blokady, tylko można nią obracać zarówno w prawo jak i w lewo) i nie pomaga przełączenie guzikiem pod szpulą. Czy muszę oddawać go na gwarancje czy można to jakoś szybko naprawić bez jej utraty. Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

tak.. Zaraz.. nie chodziło mi o szpulę tylko o cały rotor. Sory za pomyłkę.

Edytowane przez NorbertJ
błąd w temacie
Opublikowano

W takim razie konieczne będzie rozkręcenie kołowrotka ale w takim wypadku utracisz gwarancję.Najlepiej będzie jak oddasz kołowrotek do sklepu w którym kupiłeś i albo niech sprzedawca wymieni na nowy albo zwróci kasę...I przy tym obstawaj.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam po raz kolejny, kołowrotek oddałem na gwarancje i dziś dzwonił do mnie sprzedawca, że dostał informacje, iż kołowrotek jest w francji i nie zostanie naprawiony, gdyż nie ma do niego części. Sprzedawca zaproponował mi inny kołowrotek (nie ma nic specjalnego w sklepie...), na zwrot pieniędzy się nie godzi. Czy mam prawo żądać tych pieniędzy skoro nie otrzymam kołowrotka? Z góry dzięki za odp,

Opublikowano
Witam po raz kolejny, kołowrotek...

Oczywiście że tak! Co to za po...any sprzedawca?!?! Jak się z nim nie dogadasz, to wal Stary do UOKiK. Ustal, gdzie u Ciebie w mieście jest i załatw sprawę. W Rzeszowie jest bodajże na Mickiewicza. Wujek gOOgle prawdę Ci powie.

Opublikowano
Witam po raz kolejny, kołowrotek oddałem na gwarancje i dziś dzwonił do mnie sprzedawca, że dostał informacje, iż kołowrotek jest w francji i nie zostanie naprawiony, gdyż nie ma do niego części. Sprzedawca zaproponował mi inny kołowrotek (nie ma nic specjalnego w sklepie...), na zwrot pieniędzy się nie godzi. Czy mam prawo żądać tych pieniędzy skoro nie otrzymam kołowrotka? Z góry dzięki za odp,

Siema myślę że ten sprzedawca robi cię w konia. Po pierwsze kołowrotka to chyba nie wysyłał do Francji tylko do serwisu w Polsce :P po drugie jak nie mogą ci go naprawić to powinni dać nowy, a jeżeli nie mają to robią korektę i dostajesz pieniądze. Zawsze możesz szukać porady u rzecznika praw konsumenta na pewno ci pomoże gdyby nieuczciwy sprzedawca ''stawał okoniem'' oczywiście:D

Opublikowano

Dostałem (za dopłatą 30zł) kołowrotek TeamDragon 1230iST, o zwrocie pieniędzy nawet nie zdążyłem wspomnieć, bo sprzedawca odrazu po moim wejsciu do sklepu zaproponował mi ten model a wiem, że to dosyć dobry kołowrotek i kosztuje okolo 300zł więc mam 60zł zysku i tak... Dzięki za pomoc.

Opublikowano

Albo to ja mam zaje******* pecha albo ten sprzedawca coś kombinuje ale znowu okazało się, że otrzymany dragon jest wadliwy... Przy nawijaniu żyłki łożyska zaczeły niemiłosiernie terkotać i praktycznie wszystko tak terkocze jakby miało się rozlecieć...

Opublikowano

Kolego ten sprzedawca to kawał wała, musisz twardo postawić na swoim oddaj ten kołowrotek i niech wróci ci kasę :eek:

Następnym razem omijaj ten sklep szerokim łukiem.Są inni handlarze i uczciwi do tego :P

Opublikowano

Sklep w krośnie przy ulicy powst. warszawskich. Być może to ja mam takiego pecha, więc nie mówie, ze to na 100% sprzedawca. Ale 2 modele wadliwe pod rząd to rzeczywiscie dziwne.

Opublikowano

Dziś dowiedzialem się, że kołowrotek jest na całkiem innym mechanizmie - na wałku i on ma tak pracować ( co 2 obroty korbka w srodku coś trzeszczy tak jakby wszystko luźno latało). Na razie zostawię ten kołowrotek, najwyżej za jakiś czas pójdzie na gwarancję

Opublikowano

Idź do sklepu ,oddaj ten kołowrotek i zażądaj zwrotu pieniędzy! Sprzedawca ewidentnie robi Cię w bambuko.W kołowrotku nie ma prawa nic trzeszczeć ,świszczeć czy zgrzytać ,mechanizm ma pracować płynnie.W przypadku jakichkolwiek oporów sprzedawcy zgłoś sprawę do UOKiK tak jak wcześniej wspomniał @manek_rz.

P.S Nie daj się wmanewrować w naprawę gwarancyjną ,najpierw skorzystaj z prawa rękojmi http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

W dniu 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - RODO. Abyś mógł korzystać z portalu Podkarpacki Serwis Wędkarski potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zapisanych w plikach cookies. Proszę o zapoznanie się z Polityką prywatności.