Jump to content

Łowisko bez karty dla początkujących Rzeszów

NiskiOlbrzym

Recommended Posts

Witajcie! :)

Jestem nowy na forum. Poszukuje jakichś stawów blisko Rzeszowa, które nie wymagają karty wędkarskiej, czyli takich na zasadzie "idę, płacę te 20-30zl i łowię cały dzień." Ryb brał do domu nie będę :). Sęk w tym, że jestem początkującym, chciałbym nauczyć się łowienia na spławik, więc jeśli moglibyście polecić takie, na których na wspomniany spławik coś upoluje.

Czytałem o stawach w Czarnej k. Łańcuta (Ranczo), ale w komentarzach na FB piszą, że tam nieraz jeździ Straż i to nie do końca jest tak że można bez karty.

Pozdrawiam :)

Godzinę temu, andy napisał:

Komercja nastawia się raczej na okazy ale coś mniejszego też pływa. :P

https://www.facebook.com/ranczonadjeziorkiem/    - można bez karty (regulamin łowiska pkt 2)

https://www.facebook.com/lowisko.czarnasedziszowska/

https://www.facebook.com/Łowisko-Pogwizdów-BIG-KARP-2118260588450238/

Dziękuję Ci bardzo! :)

Na spławik to tylko i wyłącznie staw w Olchowej ,,ZIELONA DOLINA,, koło Sedziszowa Małopolskiego. Na nauke idealny, brań mnóstwo. Ostatnio 54 rybki złowiliśmy w trójke, w tym mój siedmioletni siostrzeniec 18 sztuk. Brań niezaciętych nie zlicze. Rybki to głównie karaś 15-30 cm i liny, ale cięzżko im się przebić przez te karasie. Trafiają się też małe karpiki, ale i kilku kilowe także tam są, ale raczej metodą gruntową trzeba zastosować. 12 zł za wędke opłata i na początek wystarczy jak jedną spróbujesz.

9 minut temu, spławik napisał: