Jump to content

Recommended Posts

Posted

Poszukuje jakiegoś patyka muchowego, który to wprowadzi mnie w tajniki tej pięknej metody łowienia. Sam nie wiem czego szukam, bo nie znam się na tym nic, ale liczę na waszą pomoc i wskazówki, jaki kij będzie dobry na początek. Mam zamiar łowić klenie na Wisłoku, ale i na San za kropkiem też podjadę. Kasa jaką dysponuje to ok 150zł.

Posted

Do suchej na San to prędzej trzeba szukać kija #3 max #4 taki z 9' - tutaj będzie potrzebne nieco delikatności ;), na Wisłok do klenia #5/6 spoko da radę, ale z delikatnością to nie ma nic wspólnego... mam kijek kongera world champion fly #5/6 on kosztuje coś koło 180 PLN. Na początek wystarczy do nauki, ale może w klasie #4/5, ten mój to straszna maczuga. Jeśli chcesz pomachać tym sprzętem to możemy się spotkać na Wisłoku.

Pozdrawiam

Posted

Moze cie interesuje kij Dragon Millenium Trout 5/6# dl.290cm. Kupiłem go za 200zl moze bylem z nim nad woda z 5 razy cena jaka mnie interesuje to z połowe wartosci:)

Posted

Posiadam Robinson Aquarius Fly master 270cm tylko że w klasie 5 , mam go już kilka dobrych lat ,uniwersalny patyk o średnio szybkiej akcji.Z czystym sumieniem mogę Ci go polecieć ,macha się tym kijkiem bardzo przyjemnie a i cena przyjemna.

Posted

Dziękuje wszystkim za pomoc. Kijek zakupiony i oby się sprawdził:D . Trzeba teraz zakupić materiały na muchy i coś pokręcić. Tematu nie zamykam, bo może komuś będzie pomocny przy zakupie pierwszego muchowego kija.

Posted

Sprawdzi się sprawdzi:)

Ja poszukuję coś w 4-składzie z tubą najlepiej 8,6 do 9 #4/5

co możecie polecić cenowo w granicach 300zł ,

oraz jakieś buciki do brodzenia nie koniecznie firmowe :)

Posted
Chodż nie łapie na muche a posiadam,polecam Tobie Ron Thomson 9' #5 IM6 dwa składy :)