Skocz do zawartości

Nauka połowu " na muchę "


kafel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - szczególnie muszkarzy. Poszukuję osoby która zgodziła by się nauczyć mnie od podstaw połowu na muchę. W tym temacie jestem kompletnie zielony. Mam już sprzęt który dostałem za friko na zachętę - i pasuje spróbować. Łowię głównie na moją ukochaną przepływankę i spinning. Opłacony Rzeszów, Krosno, Przemyśl.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łowię głównie na moją ukochaną przepływankę i spinning.

No to na dolną nimfę i streamera już umiesz :).

Najważniejsze, czy masz w miarę dobrze zestawiony sprzęt, żebyś się niepotrzebnie nie męczył na początku.

Jak już wiesz, że elementy mniej więcej do siebie pasują, to możesz dowiązać do linki ze dwa metry żyłki (żeby nie poniszczyć końcówki linki) i popróbować sobie na jakimś dużym trawniku. Najważniejsze żebyś nie przenosił nawyków ze spinningu, tzn. nie rzuca się muchą, a linką :D. Jak już w miarę załapiesz o co chodzi, możesz popróbować jelców i kleników, najlepiej na średnie i duże muchy pływające (żeby je lepiej widzieć).

Wisłok w okolicach Rzeszowa nie jest najlepsza rzeką muchową, woda rzadko jest czysta, a początkującym jak i średnio zaawansowanym mogą przeszkadzać wysokie brzegi. Na początek dobrym miejscem do treningu mogłaby być żwirownia przy Kwiatkowskiego, ale tak koło 6 rano, jak nie ma ludzi. W okolicach plaży możesz wejść w woderach i będziesz miał dużo miejsca za plecami.

Pozdrawiam,

LJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...