Skocz do zawartości

Motoryzacja


kafel

Rekomendowane odpowiedzi

Wg. moich info. wszystkie stacje, nawet te "firmowe" biorą paliwo z Widełki, później tylko uszlachetniają swoimi dopalaczami, każda swoimi tajnymi. I tu jest różnica w jakości. :cool: Co do instrukcji auto, ja mam napisane "benzyna min. 95 oktan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochłaniacz jest dobry na co dzień, żeby nie śmierdziało, mocno zamoczonej podłogi nie osuszy. On może pochłonąć to co odparuje.

W czasie chlapy wkładam pod dywaniki kilka warstw gazety, wymieniam co kilka dni. To samo robię z woderami, tylko gazety zwijam w kulki i upycham mocno.

Z garażowaniem się nie przejmuj - samochód schnie dużo lepiej na świeżym powietrzu niż w zamkniętym pomieszczeniu

Edytowane przez LuJu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz żeby szyby parowały Ci od środka to najlepszym wyjściem będzie pozostawienie otwartego samochodu na kilka -kilkanaście minut, w ten sposób temperatura wewnątrz i zewnątrz powinny się wyrównać dzięki czemu szyby nie zaparują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak skutecznie osuszyć wnętrze samochodu,przetestowałem pochłaniacze efekt mizerny !

nie mam możliwości garażowania.

Podstawowy warunek to częsta wymiana filtra kabinowego oraz prawidłowo działająca dmuchawa. Jeżdżę vw sharanem gdzie powierzchnia szyb jest bardzo duża i nigdy nie miałem problemu z zaparowanymi szybami. Samochód parkuję pod chmurką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem standardowych pochłaniaczy za 2 dyszki z tesco. Czeka mnie wymiana oleju to przy okazji powymieniam wszystkie filtry, co do mokrych dywaników to omijam ten problem bo mam gumy po prostu wylewam z nich wodę wiadomo coś tam zawsze zostaje. Autko ma swoje lata i możliwe że uszczelki przepuszczają wilgoć do wnętrza. Pierwszy raz skrobałem szyby od środka w tym roku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny przypadek miał minionej zimy mój kolega w swoim passacie.Trudności z odparowaniem szyb a podczas mrozów ich zamarzanie od środka.Przyczyna okazała się błaha czyli ...wymiana filtra kabinowego, o którego istnieniu nawet nie wiedział:D.Filtr okazał się tak 'zasyfiony" ,że wydajność dmuchawy na najmocniejszym nadmuchu ,równa była 20% możliwości.Nie było się czemu dziwić ,skoro filtr kabinowy nie był wymieniany ...pięć lat:D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak w tytule szukam dokumenty do komara sztywniaka 232, postanowiłem ożywić go po 20 latach bezczynności, mam komarka po dziadku lecz muszę kupić gdzieś ramę z papierami żeby go zarejestrować,może ktoś ma takie cudo zarejestrowane a nie jeździ po drogach publicznych, potrzebuje papierów to wymienię się za moją ramę i oczywiście dopłacę, jak ktoś ma jakieś informacje na ten temat to bardzo proszę o wiadomość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

W dniu 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r - RODO. Abyś mógł korzystać z portalu Podkarpacki Serwis Wędkarski potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zapisanych w plikach cookies. Proszę o zapoznanie się z Polityką prywatności.