Jump to content

Troć

Recommended Posts

22 godziny temu, Lukasz. napisał:

Troćka złapana początkiem stycznia na rzecze Wisłoka w obrębie dębickim.Czyżby ich było coraz więcej?Aby zobaczyć załącznik musisz się zalogować

Może uda sie ją złapać ponownie za pare lat😀

Tam w Wisłoce jest jakby malo ryb (tzn. Nie widać ich zbytnio bo rzeka jest plytka i chowają się po dolkach) ale trafiają się wielkie okazy.

Kiedyś z jednego mostu widziałem atak ryby na małego klenia plynacego tuż pod lustrem wody. Z glebi/rynny wyszła do gory naprawdę duża ryba chcąca łyknąć tego klenia ktory byl taki 25cm moze

Ta ryba zrobiła to bardzo szybko i nie bylo czasu by sie przyjrzeć czy rozpoznać.

Ale myślę że była to ryba z lososiowatych i podejrzewam że glowacica.

Cokolwiek jednak to bylo szacowałem na grubo ponad metr, myślę około 1.20m

Stałem jeszcze i czekałem ale nie pokazała się więcej wtedy.

Nie łowiłem, byłem tylko na spacerze na moście.

1 hour ago, Lukasz. said:

Jestem początkującym wędkarzem więc nawet mi to nie przyszło do głowy 😀 a do tego doszło dużo emocji i starałem sie ją jak najszybciej wypuścić .

Oby wszyscy początkujący mieli taką postawę to może jeszcze na emeryturze coś polowimy..

Tak trzymaj 🎣

2 godziny temu, 19john92 napisał:

Ryba przepiękna tylko przynęty takie jakby spore jak na styczeń :D jeżeli się nie spodziewałeś troci to trochę nie ładnie z Twoje strony :)

Po czym wnioskujesz że nie spodziewałem się troći?

Dobrych kilka lat temu na tym odcinku rzeki były zarybienia trocią a jak by nie było jest teraz sezon na nie😉

W dniu 2.02.2024 o 17:19, DziubnieLubNie napisał:

Tam w Wisłoce jest jakby malo ryb (tzn. Nie widać ich zbytnio bo rzeka jest plytka i chowają się po dolkach) ale trafiają się wielkie okazy.

Kiedyś z jednego mostu widziałem atak ryby na małego klenia plynacego tuż pod lustrem wody. Z glebi/rynny wyszła do gory naprawdę duża ryba chcąca łyknąć tego klenia ktory byl taki 25cm moze