Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, interesuje mnie to, czy w rejonie Harasiuków - Ulanowa mogę łowić na Tanwi ze znaczkami pzw Rzeszów.Niby na mapie to jeszcze byłe rzeszowskie. Nie mam kompletnego doświadczenia w połowach w tym regionie a na stronach pzw nie dowiedziałem się nic więc pytam was.

Pozdrawiam

Posted

Witam,

Tak, można łowić na zasadzie porozumienia pomiedzy Rzeszowem a Tarnobrzegiem dotyczącym udostępnienia wód nizinnych płynących, tylko musisz pobrać zezwolenie.

Pzd

Posted
Witam,

Tak, można łowić na zasadzie porozumienia...

Pzd

No to nici z tego bo należę do koła w Krośnie a Rzeszów mam dodatkowo opłacony.:(

• 2 weeks later...
Posted

Byłem w sobotę nad Tanwią na ognisku / okolice Ulanowa,boleniki poganiały rybki,a z wieczorka wychodziły do powierzchni klenie.Fajna rzeczka by pochodzić w spodniobutach.

Posted

Coś mi się to nie klei. Może ktoś podrzucić linka do strony pzw bo nie mogę znaleźć. Tanew w okolicach Harasiuków to przecież pod Rzeszów nie tam inne

Posted

Łowiłem na Tanwi kilka razy, właśnie w Harasiukach, rano wypad na grzyby , potem łowienie, ogólnie woda fajna, przeważnie dosyć silny uciąg , nie jest zbyt głęboka, można swobodnie brodzić, wiele osób spływa tą rzeką pontonami kajakami itp, nie wiem czy to prawda ale to co słyszałem to Tanew jest jedną z najczystrzych rzek w Polsce, ostatni raz byłem tam z 3-4 lata temu. Jadąc nad tanew z Rzeszowa przejeżdża się przez Krzeszów, gdzie jest odc. sanu na którym można połowić mając składke Rzeszów, także jak Tanew nie wypali można na san pojechać w drodze powrotnej.

Posted
Łowiłem na Tanwi kilka razy, właśnie w Harasiukach....

.

Super tylko dalej nie wiem na jakim odcinku Tanwi mogę łowić na składce rzeszowskiej?

Posted