kafel Posted May 6, 2012 Posted May 6, 2012 Witam, interesuje mnie to, czy w rejonie Harasiuków - Ulanowa mogę łowić na Tanwi ze znaczkami pzw Rzeszów.Niby na mapie to jeszcze byłe rzeszowskie. Nie mam kompletnego doświadczenia w połowach w tym regionie a na stronach pzw nie dowiedziałem się nic więc pytam was. Pozdrawiam
redfer Posted May 6, 2012 Posted May 6, 2012 Witam, Tak, można łowić na zasadzie porozumienia pomiedzy Rzeszowem a Tarnobrzegiem dotyczącym udostępnienia wód nizinnych płynących, tylko musisz pobrać zezwolenie. Pzd
kafel Posted May 6, 2012 Author Posted May 6, 2012 Witam,Tak, można łowić na zasadzie porozumienia... Pzd No to nici z tego bo należę do koła w Krośnie a Rzeszów mam dodatkowo opłacony.
Kajtelek2 Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 Byłem w sobotę nad Tanwią na ognisku / okolice Ulanowa,boleniki poganiały rybki,a z wieczorka wychodziły do powierzchni klenie.Fajna rzeczka by pochodzić w spodniobutach.
kafel Posted May 24, 2012 Author Posted May 24, 2012 Coś mi się to nie klei. Może ktoś podrzucić linka do strony pzw bo nie mogę znaleźć. Tanew w okolicach Harasiuków to przecież pod Rzeszów nie tam inne
Pittspeed Posted May 24, 2012 Posted May 24, 2012 Łowiłem na Tanwi kilka razy, właśnie w Harasiukach, rano wypad na grzyby , potem łowienie, ogólnie woda fajna, przeważnie dosyć silny uciąg , nie jest zbyt głęboka, można swobodnie brodzić, wiele osób spływa tą rzeką pontonami kajakami itp, nie wiem czy to prawda ale to co słyszałem to Tanew jest jedną z najczystrzych rzek w Polsce, ostatni raz byłem tam z 3-4 lata temu. Jadąc nad tanew z Rzeszowa przejeżdża się przez Krzeszów, gdzie jest odc. sanu na którym można połowić mając składke Rzeszów, także jak Tanew nie wypali można na san pojechać w drodze powrotnej.
kafel Posted May 24, 2012 Author Posted May 24, 2012 Łowiłem na Tanwi kilka razy, właśnie w Harasiukach..... Super tylko dalej nie wiem na jakim odcinku Tanwi mogę łowić na składce rzeszowskiej?